Damasławek, 20.10.2011r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Przetarg nieograniczony
pn. „Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem kotła c. o. – II etap”
Numer ogłoszenia: 343994 - 2011; data zamieszczenia: 20.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
ZAMAWIAJĄCY
NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Powszechnych im. Pierwszych Piastów , ul. Słoneczna 4, 62-110 Damasławek, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 26 13 039, faks 0-67 26 13 039.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: szkoła publiczna.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem kotła c. o. – II etap
Rodzaj zamówienia: dostawy.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem kotła c.o. o mocy 800 KW w kotłowni szkolnej przy Zespole Szkół Powszechnych w Damasławku. Na potrzeby ogrzania pomieszczeń należy dostarczyć i zamontować kocioł o mocy 800 KW w miejscu zdemontowanego kotła środkowego i podłączenie go do instalacji wraz z próbnym uruchomieniem. Kocioł stalowy na ciśnienie 0,25 MPa z zasobnikiem paliwa (miał węgla kamiennego typ 31 i 32, groszek i ecogroszek), sprawność kotła min. 85 % z podmuchem wentylatorowym i sterownikiem pracy wentylatorów, pomp i podajnika paliwa. Kocioł musi posiadać atest energetyczny. Opis zakresu prac do wykonania określony jest w : a)szczegółowej specyfikacji technicznej - załącznik nr 6 b) przedmiarze robót - załącznik nr 7.
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.62.12.10-4, 45.33.11.10-0.
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
ZBEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Informacja na temat ZNWU: Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w kwocie 10%ceny ofert brutto, najpóźniej w dniu podpisania umowy.
ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielanie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Należy przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3b do SIWZ,
b) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 dostawy, których przedmiotem była dostawa wraz z montażem kotłów c.o. o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda (słownie: sto tysięcy złotych) oraz wykaże, iż dostawy te zostały wykonane należycie,
c) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 100 tyś zł., wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 b do SIWZ
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
PROCEDURA
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
KRYTERIA OCENY OFERT
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Nie będzie przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna.
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian.
Zamawiający, w sytuacji uzasadnionej zmianą przepisów prawa, wystąpieniem okoliczności nie spowodowanych zawinionym działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze stron umowy, wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji umowy, niezależnych od wykonawcy i zamawiającego, przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1) przedmiotu (zakresu) i sposobu realizacji umowy, 2) terminu realizacji umowy, 3) zmiany wysokości stawki podatku VAT i związanej z tym ceny brutto, 4) zmiany osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, za uprzednią zgodą zamawiającego, 5) warunków płatności. 4. Zmiana umowy, za wyjątkiem zmiany dotyczącej osób realizujących umowę, może być dokonana za porozumieniem Stron w formie pisemnego aneksu. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy lub zmniejszenia jej zakresu w przypadku nieotrzymania środków budżetowych od dysponenta, koniecznych do realizacji niniejszej umowy, w terminie 30 dni od dnia uzyskania informacji o przedmiotowej okoliczności. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od podpisania umowy w przypadku niedostarczenia atestu energetycznego zaoferowanego kotła. Atest należy dostarczyć najpóżniej w dniu podpisania umowy.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspdam.biposwiata.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Powszechnych im. Pierwszych Piastów w Damasławku ul. Słoneczna 4 62-110 Damasławek (sekretariat) pokój 16 w godz. 7.30 - 15.30.
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2011r. godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Powszechnych im. Pierwszych Piastów w Damasławku ul. Słoneczna 4, 62-110 Damasławek pokój nr 16 (sekretariat).
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Nie przewiduje się unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Dyrektor ZSP
mgr inż. Paweł Tończyk
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Zespół Szkół Powszechnych im. Pierwszych Piastów w Damasławku