Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym - „Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem kotła c. o. - II etap.

Damasławek, 20.10.2011r.

 

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Przetarg nieograniczony 

pn. „Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem kotła c. o. – II etap”
Numer ogłoszenia: 343994 - 2011; data zamieszczenia: 20.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

ZAMAWIAJĄCY

NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Powszechnych im. Pierwszych Piastów , ul. Słoneczna 4, 62-110 Damasławek, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 26 13 039, faks 0-67 26 13 039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspdam.biposwiata.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: szkoła publiczna.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem kotła c. o. – II etap

Rodzaj zamówienia: dostawy.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem kotła c.o. o mocy 800 KW w kotłowni szkolnej przy Zespole Szkół Powszechnych w Damasławku. Na potrzeby ogrzania pomieszczeń należy dostarczyć i zamontować kocioł o mocy 800 KW w miejscu zdemontowanego kotła środkowego i podłączenie go do instalacji wraz z próbnym uruchomieniem. Kocioł stalowy na ciśnienie 0,25 MPa z zasobnikiem paliwa (miał węgla kamiennego typ 31 i 32, groszek i ecogroszek), sprawność kotła min. 85 % z podmuchem wentylatorowym i sterownikiem pracy wentylatorów, pomp i podajnika paliwa. Kocioł musi posiadać atest energetyczny. Opis zakresu prac do wykonania określony jest w : a)szczegółowej specyfikacji technicznej - załącznik nr 6 b) przedmiarze robót - załącznik nr 7.

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.62.12.10-4, 45.33.11.10-0.

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

ZBEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

Informacja na temat ZNWU: Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w kwocie 10%ceny ofert brutto, najpóźniej w dniu podpisania umowy.

 ZALICZKI

Nie przewiduje się udzielanie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

            Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

            Należy przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają      wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu        składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2       ustawy, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3b do SIWZ,

b) Wiedza i doświadczenie

     Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • wykaz wykonanych minimum 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie, potwierdzającego spełnianie warunku określonego w Rozdz. IV ust. 1 pkt 1 lit. b SIWZ

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 dostawy, których przedmiotem była dostawa wraz z montażem kotłów c.o. o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda (słownie: sto tysięcy złotych) oraz wykaże, iż dostawy te zostały wykonane należycie,

c) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

                  Należy przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-                             kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość                       posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę                         minimum 100 tyś zł., wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed                                              upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w                                          postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  

 

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. 3a do SIWZ), należy przedłożyć:
  •                   informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których                   wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków                       finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 100 tyś zł.,              wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków                       o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania                   ofert.
  •  
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy,
    •  wykaz wykonanych minimum 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie, potwierdzającego spełnianie warunku określonego w Rozdz. IV ust. 1 pkt. 1 lit. b SIWZ. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 dostawy, których przedmiotem była dostawa wraz z montażem kotłów c. o. o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda (słownie: sto tysięcy złotych) oraz wykaże, iż dostawy te zostały wykonane należycie,

 

 W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 b do SIWZ

 

  • Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

PROCEDURA

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

KRYTERIA OCENY OFERT

Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 Nie będzie przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna.

 ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian.

Zamawiający, w sytuacji uzasadnionej zmianą przepisów prawa, wystąpieniem okoliczności nie spowodowanych zawinionym działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze stron umowy, wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji umowy, niezależnych od wykonawcy i zamawiającego, przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1) przedmiotu (zakresu) i sposobu realizacji umowy, 2) terminu realizacji umowy, 3) zmiany wysokości stawki podatku VAT i związanej z tym ceny brutto, 4) zmiany osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, za uprzednią zgodą zamawiającego, 5) warunków płatności. 4. Zmiana umowy, za wyjątkiem zmiany dotyczącej osób realizujących umowę, może być dokonana za porozumieniem Stron w formie pisemnego aneksu. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy lub zmniejszenia jej zakresu w przypadku nieotrzymania środków budżetowych od dysponenta, koniecznych do realizacji niniejszej umowy, w terminie 30 dni od dnia uzyskania informacji o przedmiotowej okoliczności. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od podpisania umowy w przypadku niedostarczenia atestu energetycznego zaoferowanego kotła. Atest należy dostarczyć najpóżniej w dniu podpisania umowy.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspdam.biposwiata.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Powszechnych im. Pierwszych Piastów w Damasławku ul. Słoneczna 4 62-110 Damasławek (sekretariat) pokój 16 w godz. 7.30 - 15.30.

 Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2011r. godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Powszechnych im. Pierwszych Piastów w Damasławku ul. Słoneczna 4, 62-110 Damasławek pokój nr 16 (sekretariat).

 Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 Nie przewiduje się unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku

nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

                                                                                                                                                                                                                                                       

                                                                                                          Dyrektor ZSP

                                                                                                                                                                                                                                                                                    mgr inż. Paweł Tończyk

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 20-10-2011
Dokument wytworzony przez: Dyrekcja
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Wojciech Piskulski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 października 2011 08:33
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dominik Górski
Ilość wyświetleń: 1851
18 listopada 2011 14:50 (Dominik Górski) - Dodanie załącznika [ogloszenie_o_uniewaznieniu.pdf] do dokumentu.
20 października 2011 14:38 (Dominik Górski) - Dodanie załącznika [5specyfikacja_damaslawek_ii_etap.pdf] do dokumentu.
20 października 2011 14:38 (Dominik Górski) - Dodanie załącznika [4przedmiar.pdf] do dokumentu.